Thursday, March 15, 2012

10 Q T_T

setiap kali aq update blog pasti ade cerita tntang aq dan dia...kali ni siyes aq kecewa...aq kecewa sgt2...aq caye kat ko tapi nape ko hancurkan kepercayaan aq kat ko..ko tahu kan aq x ske org tipu aq..padahal aq dah tanye ko...mase aq tnye tu aq dah thu ko duk buat pe...tpi aq sje nak buat2 tnye sbb aq nak tgk sjauh mane kejujuran ko kat aq..mula2 mmg aq tak nak tnye soalan tu..tapi hati aq tetap degil n nak tnya jugak...aq thu lpas aq tnye msti pergaduhan antara akan terjadi..tapi aq redha sbb aq dah agak n sedia dengan semua ni..aq tahu ko terasa dengan kata2 aq..tapi aq lagi terasa...siyes aq garang bile aq marah tapi ko tak tahu kat dalam hati berkecai menangis menahan rasa sebak sebb apa yang ko telah buat aq malam ni...aq tak sggup ditipu..aq tak sggup hidup mcm ni...xpernak aq nak kata kau prempuan murahan...mknenye kau salah faham sama sekali..aq kateko nak jadi perempuan murahan ke..?sebab layan lelaki lain kat fb..?ko nak ke mcm tu..?salah ke aq tnye smpikan ko nak bsing2...aq tak thu ape masalah ko..bile aq cakap ko langsung tak nak dengar..apaka petanda ni semua...?Demi Allah aq syangkan ko aq cintakan ko...tak pernah sekali-kali lepas marah aq benci kan ko..sumpah x pernah...aq rindu saat kita selalu grau2 manje...tapi mane semua tu sekarang..aq perlukan ko dalam hidup aq...aq tak tahu apa akan jadi lepas ni..YA ALLAH..kau kuatkan hati hamba MU ini yang dalam menahan segala kesedihan yg menimpa nasib ku ini...Ya ALLAH...andai si dia adalah jodohku, kau satukan lah kami dengan kebahgiaan...dan andai si dia bukan lah milikku..ampunkanlah dosa kerna berada dijalan yang salah,..sayang,abg cintakan syang...abg x berniat nak lukakan hati syang..bile abg marah mmg abag tak dapat kawal mulut abg...abg tak pernah berniat nak tinggalkan sayang..sbb abg da janji nak kahwin ngn sayang...tpi nape..?kanpe semua ni terjadi...tiada apa yang paling indah dalam sesuatu perhubungan melainkan satu kejujuran yg tak ternila dan tidak boleh dibeli dengan wang ringgit..percayalah, bukan saje2 aq nak buat semua ni..aq cuma nak ko sedar mane silap ko...aq nak ko sedar yang kite siyes dalam hubungan ni..xnak 1 hari nnti ko mnyesal dengan apa yg ko sendiri buat..dan andaikata ko tak leyh lagi terima aq dalam hati ko...aq tetap redha..tpi ingt selalu pesan aq...apa yang baik ko ikut...tapi yang tak baik jgn pernah ko ikut..sbb kalau aq dah tak de kat sisi ko, aq da tak leyh nak jge ko lagi..mgkin bkan jodoh kita tuk bersama..aq dah tak ley nak jage ko lagi...aq tetap akan tggu ko tuk hadir dalam hidupku semula..aq xkan pernah tggalkan ko...aq tahu sjak kblakangan ni aq sibuk dan aq tak sempat nak layan ko selalu..tapi aq harap ko faham..ye ko mmg faham aq...tapi knape...?ko luangkan masa ko dengan chat ngn laki lain kat fb..?kalau aq boleh tak layan perempuan lain kat fb takkan ko x boleh kan..?ko ingt..aq pun ad hati dan perasaan...andai ini yg terakhir coretan ku untuk mu...ko jge dri baik2..aq janji aq takkan ggu ko lagi...an stu hari pasti ko akan tahu nape aq buat semua ni...Ya ALLAH..Kau kuatlah hati hamba Mu ini...tanngisan ini membawa erti aq ikhlas mncintaimu sayang....T_T
There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator