Saturday, May 18, 2013

Maafkan Ayie..

Assalamualaikum

Ya Allah Ya Tuhanku...ampunkalah dosa2 hamba Mu ini Ya Allah...mungkin kehadiran ku dalam dunia ini memberi kesusahan pada orang lain...dan jika pemergian ku selepas ini memberikan kebahagiaan untuk orang lain..sesungguhnya aq lebih tenang dan gembira..dan tidak aq menyesali atas kelahiran ku di dunia ini..kerna ku tahu tidak akan Allah ciptakan aq tanpa satu sebab dan hikmah..sunggug aq tak kuat untuk menulis coretan terakhir ini untuk umi dan aboh...terima kasih sebab telah melahirkan ayie di dunia ini..terima kasih kerna telah menjaga dan mendidik ayie sejak kecil lagi..sehingga ayie berada di tempat dimana umi dan aboh didik ayie dulu..kalau hari ini ayie masih lagi menyusahkan kalian..ayie mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki...mungkin silap dan salah ayie..ayie tak pernah nampak..tapi ayie cuba untuk buat kalian merasa bangga dengan ayie..mungkin malam ni malam terakhir ayie tidur kat umah..insyaallah ayie akan balik kat umah sendiri dimana hanya ayie yang berada dalam rumah tu..ayie tahu selama ni memang banyak ayie susahkan kalian..ayie tak mampu nak usaha sendiri untuk dapatkan sesuatu...tapi dalam hati ayie..suatu hari nanti bila ayie da keje..ayie nak sgt balas jasa kalian..tapi ayie tahu..mgkin semua tu x sempat ayie nak buat..ayie tak mampu nak jadi yang terbaik...tak mampu membahagiakan kalian..kita mungkin terpisah sebegini saja disaat ajal datang dan maut menjemput..ayie redha atas apa yang terjadi...insyaallah aklau panjang umur ayie..kita jumpa lagi...untuk Afifah bt Azmi tlong tgk2 kan umi dan aboh bila sy dah xde nanti..kuatkan semngat mereka..kalau awak kuat pasti mereka pun kuat..sebab mereka tahu awk yang paling rapat dengan saya...jagan awak tangisi atas pemergian saya..insyaallah saya tunggu kmau semua di jannah...ayie sayangkan semua..halalkan makan minum ayie,,halalkan segala yang pernha kalian berikan pade ayie dari kecik sampai besar..satu pun tak mampu ayie balas..cuma ayie mampu belajar rajin2 untuk buat kalian gembira..tapi lepas ni..xkan ada lagi orang yg selalu meminta2 dari kalian...insyaallah yang sebelum adalah menjadi yang terakhir..cuma satu yang ayie mintak..jangan pernah lupakan ayie bila ayie dah xde..doa dan al fatihah yang ayie perlukan semasa disana..airmata ayie xdapat lagi bertahan sepanjang ayie menulis warkah ini..ayie harap kalian bersabar tas apa yang terjadi...Y_Y

Wassalam
There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator