Wednesday, December 29, 2010

Cintaku

Ku turutkan cahaya walaupun di hadapan berliku.
Ku turutkan hati mu walaupun kita berjauhan,
Ku turutkan rasa cinta demi cinta kita,
Hanya diri mu cinta yang satu dalam jiwa ku,
Hanya diri mu jua yang mengembalikan keceriaan dalam hidup ku,
Semoga kita akan terus bebahagia dan
Izinkanlah aku menyimpan hati mu dan
Nama mu dalam hati ku selalu......

Monday, December 27, 2010

Carta Keluarga

ehem....ni die carta kuarge aq....nak kate rmi tu ta de la ramai sgt....huhuu....ni kuarge belah umi aq....tok(hitam) aq nih kawin 4..kawin cerai...bkan skali gus...korang ni pom..agak2 la kalu nak pkir..huhu..wahid, haipah dan mimi tu anak dgn suami yg berlainan...tu da 3 org suami tok aq....pastu suami tok aq yg ke4 ialah shaikh husin..anak tok aq ng tokki aq yg nih 7 org tapi sorang ag xduk ngn tok aq...die duk ngn tok sdare aq blah tokki aq...ikut korang la nak pham ke ta...hahah...umi aq ni lau ikit keseluruhan anak ke5 la...kalu nak ikut bapak mmg anak ke2 la...korang nak tahu lgi..?tokki aq nih kawin 3..huhu...kawin skali gus..ta cerai pom...tok aq bini nom 2..haha..bsar sbnarnye kuarge aq..bnyak rantaian...aq mlas nak buat carta...so aq buat yg rapat2 jew la...diorang pom rapt jgak..tapi ta serapt yg ni..huhuhu...lau korang nak tgk gmbar tu lbeh jelas...korang juz one click kat gmbar tuh...huhu

Sunday, December 26, 2010

Letih

Huhhhhh....letih gile ari nim.....seharian aq kat uma tok aq...duk kacau sure(bubur asyura)...huhuhu...mmg best la td...tapi letih mmg tak tkate la...mase kacau tadi xde rase pape pom...sbb trlalu best kan kumpul rami2 kat uma tok...huhu,,,xdapat nak dgambar kan lg ape yg paling best...ade yg duk kutuk2 org...ade yg masing2 lari ta nak brgilir kacau sure...smpi ade yg mnipu ckap skit tgn sbb nak brhnti kacau...hahahhaha...mmg x dapt dilupakan gelagat sorang2...kaur ge aq nih mmg slalu buat mnde2 camni...sbb dapat kmpul same2...dapat eratkan hbungan dan lahirkan smngat kerjasame..huhu...ap yg penting..????kerjasame...so kerjasame adalah pnting dalam mnjalan tugas2 harian kite....lagipun a dapat mmudahkan dan mmpercepatkan kerja yg dilakukan...tpi walupom kami bkerjasame, sume tu lambat jgak siap...siap dalam pkul 4.00 pm ....kitorang start dalam pkul 9.00 am,...lame tu..sbb nak tggu sure tu pekat baru ltak lam bekas buat sure keras..huhu...aq ni ta de la ske sngt makan sure...tapi aq ske ble time wat sure...hahah......aq ase kuarge aq la kuarge yg paling bezz kat dunia nim...huhu...kat atas tuh gambr aq time kacau sure....best wooo...huhu...smpat ag berposing..hahaha...korang jgn jelez la...sbb aq pnye kmera..so ikut ske aq la tiome bile aq nak pose..hahaha...smilez..(^_^)

Saturday, December 25, 2010

My Little Sis





Sifat ku

Assalamualaikum....namaku Mohd Fahmi Fitri b Roslan....ikut ske korang la nak pggl aq ape pom...aq ta kesa pom asalkan korang ta tukar name aq suda...aq ni org slalu gelar aq mat jiwang..tapi aq ta kesa pom....sebab sume tu perkare bese...aq jiwang pom ade sbb la kawan...mgkin mase tu aq nak tackle pmpuan kew..korang ape tahu..hahahaha...aq ni xde la jiwang full time smpi ckap ngn mak bapak pom jiwang gak...tu dah thap kritikal dah tu...tu bkan jiwang ag dah tapi da sakit jiwa...hahah...kadang2 aq jiwang sbb aq kesunyian or kesepian...so aq jiwang la nak lyan perasaan ni...kalu aq ta jiwang aq nak lyan ngn sape ag....mane de org nak teman aq..wakakakak....korang kne r paham nape aq ley jd jiwang...aq juz nak hiburkan hati aq ni jew...korang ni pom...ske2 jew pkir yg bkan2 sal aq...hahah....tapi aq ni jenis open minded jgak...aq bley ckap ape jew yg korang nak..aq layan sume...tapi ade batas jgak la kawan...kite kan org islam...so kne jge batas la...aq pom ske org share masalh die ngn aq...sbb aq ske bg nachat..haha...aq ni kadang2 jd pakar motivasi lak lam klngan mmber2 aq..so kalo korang de pape masalah...cite la akt aq...aq no hal...bley jew....jgn risau..lau aq bley tlong...aq akn tlong korang...korang jgn risau la...aq ta zalim smpi biarkan kwn2 aq trsiksa mcm org gila...wakakakak...kdang2 aq ni jd pnghibur jgak kat kwan2 or family...aq ske buat prnagi yg gile2...buat prngai yg ley buatkan org gelak...aq ni kirenye happening jgak la....nak kate perasan tu tak la..hahah...tapi ikut ske aq la nak persan ke ta nak..ni blog aq kan..wahahahah...so korang ta ley nak marah...lau korang nak marah...dah2 la bace blog aq...hahah....aq perasan skali skle jewp...bknnye slalu pom...hahah...aq ase stakat ni jew la dlu aq tulis sal aq...nanti ade mase aq citer ag ep...

Thursday, December 23, 2010

Kesepian..!!!

Kesepian ku mengundang kerinduan, 
Kerinduan ku terhadap seorang teman, 
Kesepian ini juga menyebabkan diriku dilanda kebosanan, 
Kebosanan ku terhadap hidupku yang bersendirian, 
Bersendirian tanpa kasih sayang daripada seorang teman yg bernama kekasih, Kekasih, 
Ku masih menanti dirimu datang kepada ku, 
Dika la ku keseorangan, ku terbayang kenangan indah semasa diriku punyai teman, 
Tetapi sekarang semua itu hanyalah tinggal kenangan yang terus bersemadi dalam hati ku ini......(^_^)
(Kesepian mengajar erti ketenangan)

rindu kat sume

hoiii korang....aq rindu la kat korang...rindu sgt...lame mane dah kite ta kmpul same2...rindu sngt nih...nak sgt bergelak ketawa smae2....grau same2....knekan cgu same2....ke kantin same2...aq x thu nak buat ape dah hilangkan rase rindu ni....aq dop sggu[ benornye nak pisah ngn korang sume....aq ase nak nagis pom ade nih...huaaaaa...huhu....sedeynye....dulu kite slalu share cite same2 lau ade cite yg bes...kite slalu buat keje dalam kmpulan...lau aq ta ciap keje skolah mmg aq akan tiru bku korang yg da ciap..wakakaka.....hmmm...nak wat gne doh...mase trlalu cpat berlalu...sdar tak sedar kite da habis skolah....sedey tol....ase cam baru smlm jew kite duk rami2 lam dewan mase mggu orientasi...tpi ari ni kite da terpisah...rase macm baru smlm kite berkejaran masuk kek kelas baru nak pilih tmpat duduk...tapi hari ni kite rase nak j;n pom malas sbb lpas ni kite da ta mcm dulu2...sume akan buat hal masing....aq harap korang takkan pernah lpekan aq ep...aq pom takkan pernah lpelan korang......

deq nurin

video
hahaha....ni name die deq nurin irdina...adeq aq yg kecik...huhu....cumil kan...huhu....macm abg die jgak...wakakakak....prasan jewp lbey...wakakak....xpe...ske ati aq la..blog aq...aq nak tlis pape pom ske ati aq la...yg ko nak cbuk apsal..wakaaka...ape hal la aq nim duk bleber sorg..hahahah...so sape2 yg da tgk tlong ar komen vdeo nim...kalo korang nak kutuk pom lantak korang la..tapi jgn sampi aq tau suda la...aq akan cari korang smpai aq dapat...wakakakaka....grau jew..aq bkan lah gangster smpi nak cari korang...tapi lau nak tgk...korang try ar camne..hahha...tgk ape yg aq akan buat...

Wednesday, December 22, 2010

diriku



hahaha...ni lah aq...poyo jew kalo korang tengok...blagak macho tapi ta macho pom..wakakakaka....nak kate hodoh tu...korang tgk sndiri la..huhu...nak kate nsem...xde yg nsem pom...nak kate pendek tu tak lah...nak kate tggi tu boley la...nak kate gemuk pom ta jgak,,,,tapi korg tgk email aq sudah la...tubuhkukemas@yahoo.com...wakakak....aq bkan nak bgge la...sje jew tuh....so skang knali la aq dgn slalu follow blog aq nih...huhuhu

Bila kita sayang org tu



Biler kiter syg org tu,
Kita tnggu dia lame pn x per,
Tp biler dia tnggu kiter???dia mrh2...
Ati kate ala,adatlah ada yang mnunggu & d’tnggu...

Biler kiter syg org tu,
Kiter x tdo pn x pe lyn dia yg ngah bsn,
Tp biler kite bosan,ada dia lyn kiter???
Ati kate,x pe dia busy kott!!!

Biler kiter syg org tu,
Kita gdh ngan dia,kita dim jea...
Tp dia heboh 1 dunia...
Ati kate x pe,dia tension tue...

Biler kiter syg org tue...
Kita kol nak ckp ngan dia...
Tp dia bg phone kat org len atau matikan...
Biler jd cm2,x pe...
Ati kata,x pe...lyn je,kwn dia,kwn kiter gak...

Biler kiter syg org tu...
Kita b’cerita dgn dia,citer ngan
tunggul lg baik...

Tp biler dia bercerita ngan kita???
Kita dgr,sepatah2 kite kena ingt...
klu x ingat kita yang kena marah
Ati kata x pe syg katakn…

Biler kiter syg org tu,
Kita & dia lpr...
Tp kiter bg sume roti kita kat dia...
Ati kata,ala jaga lh ati dia,sian dia…

Biler kiter syg org tue,
Kiter sanggup bg dia rest biler dia letih,
Tp biler kita letih,dia srh jugak kiter lyn dia bila dia bsn...
Adil ker???Ati kata,ala bukan selalu pun...

Biler kiter syg org tue,
Kita jadi cam org giler dngr dia sakit,
Tp biler kita sakit,
Dia siap kuar ngan kwn2 dia meraikan hari kesakitan kita,
Ati kata,ala x pe,x kn dia nak berkepit ngan kita 24 jam...

Biler kiter syg org tu,
Kita x pnh pntingkan diri sndri,
Tp dia hpokrit thp gaban..
Ati kata x per,dia mmg cm2 kene lah trima...

Biler kiter syg org tue,
Kiter syg nk tngglkn dia slama2nya,
Tp dia x tahu kiter b’dpn dgn maut,
Wlpn kiter skt,dia kata kat kiter,sakit bese2 jer,jgn nk mngrt...
Ati kata,cmnelah dia biler kiter x de,msti dia hepi...

Biler kiter syg org tu,
Kiter x snggp tngk dia derita,
Tp dia x prnh hargai diri kiter,
Ati kata, tau x btapa kita syg kan dia????

Biler kiter syg org tue,
Kiter snggup tngglkn dia selama2nya untk dia bhgia...
Tp adakah dia tahu pngrbnn kiter??
Ati kata,x pe,janji dia bhgia...

Dan...
Biler kiter dh tngglkn dia selama2nya...
Dia dtg ziarah pusara kiter...
Dia kata Dia mintak maaf sebab pernah mngata kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah bwt kiter tnggu dia...
Dia mintak maaf sebab pernah pksa kita lyn dia time bsn...
Dia mintak maaf sebab pernah heboh 1 dnia slh kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah x hiraukn kol kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah x dgr luahan ati kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah bwt kiter klprn sbb dia...
Dia mintak maaf sebab pernah gnggu waktu rht kiter...
Dia mintak maaf sebab x pernah hiraukan skt kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah pntingkn diri dia sndri...
Dia mintak maaf sebab x pernah tngk p’deritaan kiter...

NAMUN SEMUANYA TELAH T`LAMBAT....

HARGAILAH ORNG2 YG KITA SAYANG... I love you

merindui dirimu...

aq yg kesepian tanpa dirimu terasa skali ingin bertemu dagn diri mu...ku cuba mnahansedih dihati tetapi apakan daya...jiwa ku asyik teringt akan dirimu lalu diriku mnitiskan air mata yg bermakna ku merindui dirimu...

Thursday, December 16, 2010

awak



awak..
hati sya skang hnya t0k awk..
sy adlh t0k awk,,
sy akn mnjd tman tika duka awk,,
sy xkn tgglkn awk...
e2 jnji sy..
mgkn awk da x pndg jnji2 yg sy taburkn,,
tp sy tulus dlm jnji2 sy...
sy prcykn awk...
sy serahkan blk kprcyaan sy pda awk...
sy harap awk tdak akn mngkhianati sy..
bila tba masanya kita akn dipshkn 0r terpsh..
engtlarh,,
sy ttp syg awk..
as my bel0ved c0uple...
sy akn ttp syg awk smpai bile2...
engt 2,,
I alwayz lurv n miss U syg..
There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator