Thursday, December 23, 2010

rindu kat sume

hoiii korang....aq rindu la kat korang...rindu sgt...lame mane dah kite ta kmpul same2...rindu sngt nih...nak sgt bergelak ketawa smae2....grau same2....knekan cgu same2....ke kantin same2...aq x thu nak buat ape dah hilangkan rase rindu ni....aq dop sggu[ benornye nak pisah ngn korang sume....aq ase nak nagis pom ade nih...huaaaaa...huhu....sedeynye....dulu kite slalu share cite same2 lau ade cite yg bes...kite slalu buat keje dalam kmpulan...lau aq ta ciap keje skolah mmg aq akan tiru bku korang yg da ciap..wakakaka.....hmmm...nak wat gne doh...mase trlalu cpat berlalu...sdar tak sedar kite da habis skolah....sedey tol....ase cam baru smlm jew kite duk rami2 lam dewan mase mggu orientasi...tpi ari ni kite da terpisah...rase macm baru smlm kite berkejaran masuk kek kelas baru nak pilih tmpat duduk...tapi hari ni kite rase nak j;n pom malas sbb lpas ni kite da ta mcm dulu2...sume akan buat hal masing....aq harap korang takkan pernah lpekan aq ep...aq pom takkan pernah lpelan korang......

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator