Saturday, December 25, 2010

Sifat ku

Assalamualaikum....namaku Mohd Fahmi Fitri b Roslan....ikut ske korang la nak pggl aq ape pom...aq ta kesa pom asalkan korang ta tukar name aq suda...aq ni org slalu gelar aq mat jiwang..tapi aq ta kesa pom....sebab sume tu perkare bese...aq jiwang pom ade sbb la kawan...mgkin mase tu aq nak tackle pmpuan kew..korang ape tahu..hahahaha...aq ni xde la jiwang full time smpi ckap ngn mak bapak pom jiwang gak...tu dah thap kritikal dah tu...tu bkan jiwang ag dah tapi da sakit jiwa...hahah...kadang2 aq jiwang sbb aq kesunyian or kesepian...so aq jiwang la nak lyan perasaan ni...kalu aq ta jiwang aq nak lyan ngn sape ag....mane de org nak teman aq..wakakakak....korang kne r paham nape aq ley jd jiwang...aq juz nak hiburkan hati aq ni jew...korang ni pom...ske2 jew pkir yg bkan2 sal aq...hahah....tapi aq ni jenis open minded jgak...aq bley ckap ape jew yg korang nak..aq layan sume...tapi ade batas jgak la kawan...kite kan org islam...so kne jge batas la...aq pom ske org share masalh die ngn aq...sbb aq ske bg nachat..haha...aq ni kadang2 jd pakar motivasi lak lam klngan mmber2 aq..so kalo korang de pape masalah...cite la akt aq...aq no hal...bley jew....jgn risau..lau aq bley tlong...aq akn tlong korang...korang jgn risau la...aq ta zalim smpi biarkan kwn2 aq trsiksa mcm org gila...wakakakak...kdang2 aq ni jd pnghibur jgak kat kwan2 or family...aq ske buat prnagi yg gile2...buat prngai yg ley buatkan org gelak...aq ni kirenye happening jgak la....nak kate perasan tu tak la..hahah...tapi ikut ske aq la nak persan ke ta nak..ni blog aq kan..wahahahah...so korang ta ley nak marah...lau korang nak marah...dah2 la bace blog aq...hahah....aq perasan skali skle jewp...bknnye slalu pom...hahah...aq ase stakat ni jew la dlu aq tulis sal aq...nanti ade mase aq citer ag ep...

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator