Saturday, July 9, 2011

ThaNks

semalam awk janji awk nak sruh sy col awk dalam kul 12...tapi bile sy col...awk langsung tak angkat...sy tahu awk tak sihat...tapi awk tahukan camne sy..sy tak leyh jauh ngn awk..tapi awk tak faham sume tu kan...smpi hati awak buat sy mcm ni kan..semalaman sy tunggu awk...kul 5 pagi baru sy tido wak..sy tak ley nak tdo wal..sy asyik ingtkan awk jew...sy btol2 trsiksa smalam...sy ase nak jew pecahkan kepala sy agar tak serabut lagi...awk..awk tau tak sy rindu kat awk..sy dapat bersembang ngn awk pom da kira ckup da...tapi awk buat tak tau jew..awk tak rse ap yg sy rase sbb awk ade mmber2 untuk teman awk..tapi sy...sy sorang2 wak...sy thu awak srabut ngn prangai sy...kalo awk nak..sy boleh pergi wak..awk..nape awk buat sume ni kat sy wak..?awk ske ep tgk sy sedih..?pagi td..sy col awk..awk boley jew angkat wlupom awk still tido..tpi nape smlm awk tak angkat..?nape wak...?awk tak nak sy ggu kan..?btol tak..?sy tggu msj dari awk untuk mntak maaf..tapi tak wak..tak de pom awk mntak maaf ngn sy..smpi lah sy col awk skali lagi..awk nak sruh sy sound n marah2 dulu kan baru awk nak buat..nape wak..?mane otak awk..?awk tak gne kew..?awk faham ke tak sy nim..?awk dah besar kan..sy da ckap ptg smalm,,,sy nak perhatian yg lebih dari awk..awk janji awk nak bg..tapi npe awk tipu sy lagi..?!!awk mgkir janji..awk tau tak sy tak ske org yg mgkir janji dan lewati janji...sy tak pernah wat mcm tu kat awk..tapi skang..sy still lagi tggu awk col sy or msg sy..tapi xde pom..awk mcm tak kesah kan ade ke takde ke sy..sme jew kan...baik sy mati wak...awk pom snang...takde org nak marah2 awk lagi kan..awk ske kan mcm tu..lau awk nak..takpe lah wak..insyaallah lau ajal sy da smpi awk pasti gembira kan..T_T...awk...awk jge diri leklok..sy tahu sy bkn laki yg baik..sy pom bkn faham awk sgt kan..smpikan mnde mcm ni nak besar2 kan...tapi awk tak tahu ape yg sy rase...sy skit hati bile awk jd mcm ni lepas awk kuar tu..sy da ckp kalo tak sehat tak yah kuar..tapi awk degil..!!!knape wak..?awk ske kan tak dgr ckap sy..then bile malam awk nak tdo awl...padahl sblum tu awk ckap nak ckap ngn sy la..ape lah..nak skype lah..awk sembang..awk pnipu...awk tak tepati janji awk..awk..sy tak de tmpat untuk mngadu wak..sy ase nak jerit jew..biar awk dgr luahan hati sy ni...pedih sgt rase hati sy ni wak..sape ley ubatkan luke dihati sy ni wak..awk tak sygkan sy lagi kew wak..?walupum awk tak syg sy tapi sy tetap sygkan awk..:(...sy cintakan awk..demi awk...sy sggup mati wak..T_T

Tak TerKATe..(-_-)

hummm...borinknye..tak tahu lah nak buat ape..humm..sebek gop ase gnim..bkpe la aq jadi gni nim..aq tak mo ase gnim doh..aq dop rok doh naklayan sume ni..ya Allah kuatkan lah hamba Mu ini ya Allah..jgnlah Kau siksa kan aq ini...aq mmohon kpdamu Ya Allah...1001 persoalan yg bermain dalam fikiran aq ini...humm..tapi walau mcm ane pom aq tetap kan syg kan ko..aq dah cinta mati kat ko...aq bley trime ko tapi nape aq perlu ingt sume ni..ape mksud sume nim..?aq tak ley berjauhan dgn ko lepas ape yg aq tahu...aq nak ko ade ngan aq jew..tapi aq tahu tu sume tak ley..skang ni pom ko tak bersame aq..ko ckap walaupom ko kuar..ko nak teman aq...ko nak msj ngn aq..tapi ape..?tak pom...hummm..ko tak faham kew ape yg aq rase..?aq nak dgn ko jew...siyesly aq mmg lemah lpas sume ni aq tahu...tapi aq cube untuk lupekan sume tu..aq tak thu nak buat camne...aa tak tahu nak luahkan pade sape2..hanya blog ni jew yg boley aq ceritakan...demi mnjaga nama kita bersame aq akan simpan ap yg aq tahu...plizz la temankan aq untuk mase nim..aq tak ley seorangan aq jd tak kuat..:(...tapi smlam ko da ckap ko nak jarang2 msj ngan aq...tapi aq trima sbb aq kne mmg kne trima..aq tak trkate ape2 mase ko ckp camtu..aq tahu mmg sukar untuk aq lalui sume tu...hummm....aq tak tahu nak buat ape skang nim..aq ***** kan ko lah...aq tak ley sbut tu..nnti ko jd srabut sbb aq asyik ckap mnde same jew..kalo ko nak tahu...aq bkan sje2 ckap..aq mmg btul2 ***** kan ko...aq tak tahu da nak wat cmne...aq ase bile ko kat tmpat aq msti ko mnangis seorangan..:(...nape ko tak msj aq..?aq nak msj ngn ko lah...ko tak faham aq kew..?bkn ko study pom..ko juz kuar gi jln2...time study aq tak ggu pom ko..tapi ko still nak salahkan aq ckap aq yg sbb ko tak ley nak blajar..jahat sgt kew aq ni..?hummm..sori 2 say...ntah la..aq pom tak faham la...tpi skang ni siyes aq ase tak thu nak buat ape...aq ase sedih sgt2...ko tingglkan aq sorang2 skang nim..ko tak faham ape yg aq rse...walupun ko dgr aq hepi jew td tapi siyes aq brlakon jew...aq tak hepi sbenarnye....T_T...
There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator