Saturday, July 9, 2011

Tak TerKATe..(-_-)

hummm...borinknye..tak tahu lah nak buat ape..humm..sebek gop ase gnim..bkpe la aq jadi gni nim..aq tak mo ase gnim doh..aq dop rok doh naklayan sume ni..ya Allah kuatkan lah hamba Mu ini ya Allah..jgnlah Kau siksa kan aq ini...aq mmohon kpdamu Ya Allah...1001 persoalan yg bermain dalam fikiran aq ini...humm..tapi walau mcm ane pom aq tetap kan syg kan ko..aq dah cinta mati kat ko...aq bley trime ko tapi nape aq perlu ingt sume ni..ape mksud sume nim..?aq tak ley berjauhan dgn ko lepas ape yg aq tahu...aq nak ko ade ngan aq jew..tapi aq tahu tu sume tak ley..skang ni pom ko tak bersame aq..ko ckap walaupom ko kuar..ko nak teman aq...ko nak msj ngn aq..tapi ape..?tak pom...hummm..ko tak faham kew ape yg aq rase..?aq nak dgn ko jew...siyesly aq mmg lemah lpas sume ni aq tahu...tapi aq cube untuk lupekan sume tu..aq tak thu nak buat camne...aa tak tahu nak luahkan pade sape2..hanya blog ni jew yg boley aq ceritakan...demi mnjaga nama kita bersame aq akan simpan ap yg aq tahu...plizz la temankan aq untuk mase nim..aq tak ley seorangan aq jd tak kuat..:(...tapi smlam ko da ckap ko nak jarang2 msj ngan aq...tapi aq trima sbb aq kne mmg kne trima..aq tak trkate ape2 mase ko ckp camtu..aq tahu mmg sukar untuk aq lalui sume tu...hummm....aq tak tahu nak buat ape skang nim..aq ***** kan ko lah...aq tak ley sbut tu..nnti ko jd srabut sbb aq asyik ckap mnde same jew..kalo ko nak tahu...aq bkan sje2 ckap..aq mmg btul2 ***** kan ko...aq tak tahu da nak wat cmne...aq ase bile ko kat tmpat aq msti ko mnangis seorangan..:(...nape ko tak msj aq..?aq nak msj ngn ko lah...ko tak faham aq kew..?bkn ko study pom..ko juz kuar gi jln2...time study aq tak ggu pom ko..tapi ko still nak salahkan aq ckap aq yg sbb ko tak ley nak blajar..jahat sgt kew aq ni..?hummm..sori 2 say...ntah la..aq pom tak faham la...tpi skang ni siyes aq ase tak thu nak buat ape...aq ase sedih sgt2...ko tingglkan aq sorang2 skang nim..ko tak faham ape yg aq rse...walupun ko dgr aq hepi jew td tapi siyes aq brlakon jew...aq tak hepi sbenarnye....T_T...

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator