Sunday, May 29, 2011

keNaPE..????

huhu...semalam kan awk balik...haha..hepi nye sy rase..huhu...da lame sy ta rase segmbira mcm tu..sy dah lame tak hepi2 macm tu..slame ni sy asyik trmenung jew asyik ingtkan awk..pastu kul 10 malam kite skype...haha..da lame sy ta skype ngn awk..awk tnye sy..nape sy asyik snyum jew time kite skype tu..awk naktahu tak knpae..?sbb sy trlalu hepi wak..sy dah lame tak tgk awk..time kite skype...mcm2 kite grau..smpikan sy rase sy tanak off skype tu..tpi sy tau awk da ngantuk..sbb tu sy ajak awk off...sy tanak awk ckap pape lak tntang sy....pas pd kite skype...awk col sy lak..pastu kite smbang2..then sy lak ase ngantuk..pastu awk pesan kat sy spya jgn kejutkan awk esok...awk nak bangun lambat..disebabkan sy syg kat awk..sy tak kejutkan awk..sy tahu wak penat..so sy biarkan awk tido...lepas pd sy siap keje sy..sy call awk..pastu awk lak call sy..then kite msj smpi la ptg...pastu time ptg lak..sy singgah uma awk..kite smbang kjap..sbb sy nak tgk awk..awk nak thu tak.mase tu kan sy ase nak je cubit pipi awk...sy rindu awk...sy nak awk..tapi kan..nape awk marah2 sy.?knape wak..?ape slah sy kat awk....sy kate pew kat awk smpi awk kate sy asyik fkir sy jew tak fkir awk..ape wak..?sy ckap ape wak..?sy tak faham wak...sy masih trtnye2...ape slah sy nim smpi awk ley kate mcm tu n marah2 sy..trsentak sy wak..nape time awk pergi awk akan berubah perangai...awk lau awk tak ske sy awk ckap jew kat sy..sy trime awk..sy janji sy kan stia ngn awk...sy akan tggu awk walupun awk da buang sy...T_T..KENAPE sume ni terjadi...?sy tak nak awk..bile awk marah2 sy...sy cube tahan untuk tak bals kemarahan tu..sy cube ckap leklok ngn awk..sy ckap lmebut jew ngn awk..tapi nape lepas tu awk cube buat sy marah...?KENAPE wak..?awk ske ep tgk sy marah2..?awk tahu kan ca ne sy bile sy marah...sy tak fikir ble sy marah...sy pom tak ske bile sy marah...awk..btl kew sy tak faham awk..?awk nak sy faham awk mcm ane lagi...?awk tak puas hati lagi ep ngn sy..?ckap la wak....tlong ar bgtau sy...thanks yup..T_T

Friday, May 27, 2011

AkU cUBa MeMahaMi

Salam..hummm..ntah ape la dgn diri aq ni..aq pom tak tahu nape...smenjak awk pergi sy tak tentuarah..sume yg saya buat sume tak kene..nape nim..sy ta mo rase mcm ni..awk..tlongla sy...sbenrnye kan sy rindu sgt2 kat awk..awk tak tahu pom...awk nak tahu tak..awk suruh sy faham awk...sy cuba untuk faham awk..sy tak marh2 dah awk skang nim sbb sy tak mo awk tnsion2 kat sne..awk jauh ngn sy..sy takut awk jd bnci sy..sy tak nak sume tu terjadi sbb sy cintakan awk sgt2...tapi nape wak..?bile sy suruh awk bgtau lau awk ade keje awk tak bgtau sy dulu...sy selalu trtunggu2 msj awk..hummm...awk suruh sy faham awk..sy dah faham sbb tu sy tak marah awk bile awk tak balas..tpi sy juz tnye nape tak balas..tu jew..sbb smalam awk da marah sy sbb awk kate sy tak faham awk..dan hari ni sy kuatkan lagi hati sy untuk faham awk..sy rindu awk..sbb tu sy jadi mcm tu..tadi kan awk tnye sy yg sy sihat ke tak..sy ckap sy sihat..sbenarnye sy tak sihat..sy demam wak..tapi sy tak bgtahu kat awk..sbb sy tak nak awk risau...sy tak nak awk ckap baru demam sikit da mngadu..sy tak nak mcm tu...sy nak kaut walaupun awk tak de dkat ngn sy...sy tak nak awk kate sy mnje..sy malu bile awk kate sy mcm tu..awk..sy da kuatkan diri sy untuk faham awk..lau lpas ni awk rase sy tak faham awk lagi..awk bgtau sy ep..sy boleh ubah lagi perangai sy..tapi nape awk tak ley faham khndak sy yg sy ckap tlong bgtau sy bile awk ade keje..xde la syg trtunggu2...awk tahukan sy tak ske mnunggu...:(..awk...awk jge diri leklok kat sne tau...sy cintakan awk...sy rindukan awk sngt2..wlaupun awk kate awk rindu sy...rindu awk tetap tak sme sbgaimane sy rindukan awk...T_T

Wednesday, May 25, 2011

JaNJi KiTa

Dulu kita janji kita akan bersama,
Dulu kita janji walaupun kita berpisah,
Kita tetap di hati,
Dulu kita janji walaupun kita jauh,
Kita tetap dekat di hati
Dulu kita janji 
Walaupun datang seribu orang
Yang lebih baik dari antara kita,
Kita tetap kan bersatu,
Dulu kita janji kita kan setia,
Dulu kita janji kita kan jujr antara 1 sama lain,
Saya harapa awak tak lupakan janji,
Yang pernah kita taburkan itu.
Saya masih berpegang pada janji tu,
Saya akan cuba faham keadaan awak sekarang ini,
Walaupun saya terpaksa,
Sebabnya saya cintakan awak ketad2,
Kini dan selamanya..
(T_T)

Tuesday, May 24, 2011

KeSUMbatAn.!!!!

adusss...rindu ar plop kat die nim..mane nim..lmbat tol la free...nk msj lak nim..borink da nim syg...huhhh.dari td lg duk ngadap laptop..adop anep doh nak wat..lau syg ade dap gop..bley skype kew msj kew gayut kew..dop r sumbak ngat..adusss...sumbak2 main gnim..sabor jew la...xpe2..aq kne kuat bab aq kan cyg die..hehehehe...rindu er kat syg gemok...wakakaka....cepat2 deh anta msj kat abg...tak pom ponteng jew kejap..hehe...

Monday, May 23, 2011

JaNGaN PisAHkAn KaMi


cutenye

ayunye

i love u today,tomorrow n forever

tamo nangis2

janganlah nangis syg

skenye die...

jangan pisahkan kami

hehehe...

malu lah tuh..haha

cantik jgak

abg rindu syg

bagi alasan kat ayah kew nim..?haha

termenung akan kenangan

boley tahan jgak abg syg aq nim..hahah

nak cakar jew ase..haha

Sunday, May 22, 2011

dImANe KaMOo..?

bile abg rindu msti abg tgk gmbar nim..
huk3...mane kamoo nim..abg rindukan syg la..walaupun baru je syg pergi hari nim...abg rindu sgt2 kat syg..abg tak tau nak buat ape skang nim..bese skang nim abg col syg sbb abg baru balik keje...syg lak bese duk wat keje umah..bese syg kene lipat kain dlu..walaupun mase tu kite tak msj..tapi abg dapat dgr suare syg pun da ckup..tapi ni abg tak dgr pom suare syg..mane syg nye..?syg bile nak balik...?ari smalam kite jmpe untuk kali trakhir sblum syg pergi...smlam mmg ari yang paling best dalam hidup abg sbbb dapat jmpe ngan syg..rindu abg terubat seketikan walaupun lepas pade jmpe tu abg makin rindu kat syg..abg lau boleh mmg tak nak balik..tpi nak buat mcm ane...abg kene trima jgak...syg nak tahu tak..?mase kat kfc tu abg sdeyh sbnarnye sbb abg takut lepas nim abg da tkley tgk mke syg lagi..tak ley dgr suare syg lagi..taku sgt..abg nak tgk mate syg yg tajam tu...abg rindu nak panggil syg gemok skang nim...abg nak col syg...abg nak dgr suare syg kejap jew lau boleyh...huaaa...abg tak than lagi syg...syg..skang nim rutin harian syg da brubah mknenye rutin harian abg pom da brubah...ptg nim...abg mandi2 n trus kuar jew la..abg tak lalu dah la depan uma syg..sbb abg takut bile abg lalu abg nmpak syg...nnti abg lagi sdeyh..sbb sume tu hnyalah byangan rindu abg kat syg...:(..syg...abg nak buat ape skang ni ep..?abg mmg tak kuat la syg..abg nak syg ade kat sisi abg skang nim..bile abg rindu..abg tgk gmbar kite brsame..bile abg sepi..abg cari blog nim..untuk luahkan sgla isi hati abg yg trpendam..syg...duk kat sne jgn nakal2 tau..abg tak de dkat syg untuk tgkkan syg..syg cbe buat sndiri ep sgale keje..jgn harapkan org lain tau..dulu abg ade..syg boley la mntk tlong ngn abg..abg tak kesah pom..sbb abg kan cintakan syg..abg rindu nak grau2 ngn syg...syg...bile kite dpt jmpe lagi..?mnggu nim mmg syg cbukkan...sbb mggu ni syg orientasi...mmg tak de mase untuk abg..tpi tape..abg akan cube faham.demi kejayaan syg..satu jew abg mntak ngn syg..syg jangan pernah skali lupekan abg ep...sbb abg cinta mati kat syg tau..abg syg ketad2 kat syg,...jgn tinggalkan abg tau syg....T_T

Friday, May 20, 2011

IngINku HeNtiKan WaKtu

adusss...tinggal bberapa hari jew lagi syg akan tinggalkan abg kat cnim..nti xde teman dalah abg kat cni...kesepian lagi la abg..nnti syyg mmg cbuk ngn study kan...aduss...mmg rindu gle2 la abg kat syg kan...abg rindu syg skang nim...tinggal 3 hari jew lagi syg...huaaaaaaaaaaaa....abg tak tau nak buat ape skang nim..bese kan  lepas abg balik keje dalam waktu tghari tu kan..abg slalu col syg...nnti abg nak buat ape ep..?abg da takley col syg...pastu ptg2 lak..pas abg bgun tidur then mandi n ciap..abg kuar..sbelum abg kuar..mesti abg lalu depan uma syg dulu kan..syg pom same..syg akan duk kat luar tu tunggu abg lalu..bile smpi depan uma syg..abg akan panggil syg gemok..tpi nnti abg da takley da nak pggil syg cam tu walaupom abg lalu depan uma syg...takkan abg nak pggil mak syg gemok lak...mati abg kne kejar ngn mak..heheh..malam lak kite msj skmo..smpi ade waktu abg ttido cmtu jew time msj ngn syg..slalu wat syg rizak..hehe..kadang tu time ckap phne abg ley ttido..heheh..nak wat camne..abg kuat tido..mcm syg slalu ckap la..heheh..lau kite tak msj pom..kite skype kan syg..bile skype jew mmg gaduh sal fb..hahah...dah ekpom time skype ade ke patut syg chat dalam fb..sape dop rizak..abg duk tgk die..die duk tgk fb..huhhh...sakit ati tau syg..tpi dulu skit hati..tapi skang abg da rindu ngn sume tu..org kate bile gaduh boleh mrapatkan hbgan antara satu same lain...tgk skarang..kite mmg da rapat da syg..smpi nak berpisah pom ta snggup...huaaa..syg..jgn lupekan abg nnti tau...bnyak sgt kenangan antara kite syg...nak2 time skype...mcm2 mmit muke abg buat kat syg..smpikan syg gelak kuat gle.,.hahah..debor abg tgk syg gelak tkut mak dengar..heheh...time kite kuar lak ag ske ckap bodo2 ngn syg..abg buat cam tu sbb nak buat syg gelak..abg nak tgk syg epi jew bile kuar ngan abg..abg tak nak tgk mke syg msm n smbong tu..hahah...lau wat  mke cam tu..abg tumbuk laju2 mke syg,.,hahaha..abg grau jew..abg takkan buat camtu nye kat syg..heheh..abgkan cayg kat syg...syg sgt2...haa..ingt bawak bear tu tau..jgn tggl lak..lau syg tggl..mknenye syg tggal jgak ar ati abg kat cni..first thing bile syg packing barang..mesti letak bear tu dulu..hehe...esok kite nak kuar kan syg..esok abg nak ambik gmbar syg bnyak2...n nak ambik gmbar same2 ngn syg,,,nak jadikan kngan terkahir sbelum syg pergi...ummuuuaaahhhhhh3...abg cygkan syg ketad2..xde org lain lagi dalam hati abg mlainkan syg....i love u so much syg....jgn lupekan abg ep....

Wednesday, May 18, 2011

JAngAn kAu UcaP S'LamAt TiNGgaL

Humm..syg..x lame agi syg akan g smbung blajar..syg blajar leklok tau..syg jgn la cbuk2 nak fkirkan sal abg..abg takpe kat cni..abg cbe faham..abg akan kuatkan semangat abg walaupun abg tahu abg tak leh berjauhan dgn syg...syg sorang jew ade dalam hati abg..walaucamne pom abg ken trime jgak yg syg akan pergi...syg gi sane belajar tol2 tau..jgn nakal2..jgn gatal2 ep syg..nnti abg da tak ley nak marah syg..sbb kite da jauhkan..abg da tak leh nak tgk2 syg lagi...da tak ley nak lalu dpn uma syg smbil pggil syg gemok...!!.nnti mmg abg rindu nak pggil syg mcm tu..ntah ape yang akan abg rase nti..abg tak ready lagi nak berpisah jauh ngn syg...kite tak pernah berjauhan la syg..abg nak syg slalu ade ngan abg..abg ta sggup syg...tapi abg akan cube demi mase depan syg...abg ta nak mase depan syg musnah kerana abg...syg pergi blajar tau..jgn blajar untuk curang ngan abg tau..abg cyg ketad2 kat syg..abg da cinta mati kat syg..tapi 1 jew abg mintak..sblum syg pergi syg jangan ucap selmat tinggal kat abg ep...abg ta sanggup syg nak dgr sume tu..syg simpan jew kate2 tu ep..bile syg rindu abg...syg peluk bear yng abg kasi tu ep..abg akan selalu merindui syg...sob3

Monday, May 16, 2011

Hepi B'Day SayaM

ape yang ade dalam bag tu ep syg..?suprise untuk kamoo larh cyg..huhu
Hari ni bday yg ke 18 buat syg aq..lame doh idup..hahah...koho lame koho tue...ish2..tapi takpe..tue2 pom tetap comey and maintain...hehhe...tue pom abg tetap cyg kat syang..takkan pernah ade org lain dalam hdup abg nim..abg doakan semoga syg panjang umur, dmurahkan rezeki, dilimpahkan rahmat serta mndapat kejayaan di dunia dan dia akhirat...pape pun skang  nim syg da over 18..nak masuk cinema tak yah tnjuk ic da...haha...tapi lau nak masuk pom masuk la...cinema akhirat tgk ic ke tak ke..same jew...hahha...rnungkanlah yep..abg tak nak masuk cinema..hahaha..abg grau jew syg..jgn marah ep...da ar umur da makin tuer skang nim...nnti bertambah nmpak tue..abg takpe..ttap mude..hahah

Thursday, May 5, 2011

Ku Ingin Kamu

sayang..ku ingin kamu lah syg...jgn tigglkan abg ep...muaaxx...syg kamu deh...thanks sebab hadir dalam hidup abg untuk mnjadi teman hidup..tamo degil2 tau...letih da nak bebel skmo...ltih takpe..jg smpi abg borink suda..abg ta mo mcm gtu ep...abg cinta mati kat syg..cyg ketad2 kat syg...x perna ade org lain pom dalam hdup abg nim...x pernah rase untuk menggatal..miang ckit2 tu ade lah..hahah...grau jew..jgn marah ep..syg tau kan abg ske grau yg wat syg jelez..huihu...pape pom..i love u so much baby....

There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator