Sunday, May 22, 2011

dImANe KaMOo..?

bile abg rindu msti abg tgk gmbar nim..
huk3...mane kamoo nim..abg rindukan syg la..walaupun baru je syg pergi hari nim...abg rindu sgt2 kat syg..abg tak tau nak buat ape skang nim..bese skang nim abg col syg sbb abg baru balik keje...syg lak bese duk wat keje umah..bese syg kene lipat kain dlu..walaupun mase tu kite tak msj..tapi abg dapat dgr suare syg pun da ckup..tapi ni abg tak dgr pom suare syg..mane syg nye..?syg bile nak balik...?ari smalam kite jmpe untuk kali trakhir sblum syg pergi...smlam mmg ari yang paling best dalam hidup abg sbbb dapat jmpe ngan syg..rindu abg terubat seketikan walaupun lepas pade jmpe tu abg makin rindu kat syg..abg lau boleh mmg tak nak balik..tpi nak buat mcm ane...abg kene trima jgak...syg nak tahu tak..?mase kat kfc tu abg sdeyh sbnarnye sbb abg takut lepas nim abg da tkley tgk mke syg lagi..tak ley dgr suare syg lagi..taku sgt..abg nak tgk mate syg yg tajam tu...abg rindu nak panggil syg gemok skang nim...abg nak col syg...abg nak dgr suare syg kejap jew lau boleyh...huaaa...abg tak than lagi syg...syg..skang nim rutin harian syg da brubah mknenye rutin harian abg pom da brubah...ptg nim...abg mandi2 n trus kuar jew la..abg tak lalu dah la depan uma syg..sbb abg takut bile abg lalu abg nmpak syg...nnti abg lagi sdeyh..sbb sume tu hnyalah byangan rindu abg kat syg...:(..syg...abg nak buat ape skang ni ep..?abg mmg tak kuat la syg..abg nak syg ade kat sisi abg skang nim..bile abg rindu..abg tgk gmbar kite brsame..bile abg sepi..abg cari blog nim..untuk luahkan sgla isi hati abg yg trpendam..syg...duk kat sne jgn nakal2 tau..abg tak de dkat syg untuk tgkkan syg..syg cbe buat sndiri ep sgale keje..jgn harapkan org lain tau..dulu abg ade..syg boley la mntk tlong ngn abg..abg tak kesah pom..sbb abg kan cintakan syg..abg rindu nak grau2 ngn syg...syg...bile kite dpt jmpe lagi..?mnggu nim mmg syg cbukkan...sbb mggu ni syg orientasi...mmg tak de mase untuk abg..tpi tape..abg akan cube faham.demi kejayaan syg..satu jew abg mntak ngn syg..syg jangan pernah skali lupekan abg ep...sbb abg cinta mati kat syg tau..abg syg ketad2 kat syg,...jgn tinggalkan abg tau syg....T_T

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator