Sunday, May 29, 2011

keNaPE..????

huhu...semalam kan awk balik...haha..hepi nye sy rase..huhu...da lame sy ta rase segmbira mcm tu..sy dah lame tak hepi2 macm tu..slame ni sy asyik trmenung jew asyik ingtkan awk..pastu kul 10 malam kite skype...haha..da lame sy ta skype ngn awk..awk tnye sy..nape sy asyik snyum jew time kite skype tu..awk naktahu tak knpae..?sbb sy trlalu hepi wak..sy dah lame tak tgk awk..time kite skype...mcm2 kite grau..smpikan sy rase sy tanak off skype tu..tpi sy tau awk da ngantuk..sbb tu sy ajak awk off...sy tanak awk ckap pape lak tntang sy....pas pd kite skype...awk col sy lak..pastu kite smbang2..then sy lak ase ngantuk..pastu awk pesan kat sy spya jgn kejutkan awk esok...awk nak bangun lambat..disebabkan sy syg kat awk..sy tak kejutkan awk..sy tahu wak penat..so sy biarkan awk tido...lepas pd sy siap keje sy..sy call awk..pastu awk lak call sy..then kite msj smpi la ptg...pastu time ptg lak..sy singgah uma awk..kite smbang kjap..sbb sy nak tgk awk..awk nak thu tak.mase tu kan sy ase nak je cubit pipi awk...sy rindu awk...sy nak awk..tapi kan..nape awk marah2 sy.?knape wak..?ape slah sy kat awk....sy kate pew kat awk smpi awk kate sy asyik fkir sy jew tak fkir awk..ape wak..?sy ckap ape wak..?sy tak faham wak...sy masih trtnye2...ape slah sy nim smpi awk ley kate mcm tu n marah2 sy..trsentak sy wak..nape time awk pergi awk akan berubah perangai...awk lau awk tak ske sy awk ckap jew kat sy..sy trime awk..sy janji sy kan stia ngn awk...sy akan tggu awk walupun awk da buang sy...T_T..KENAPE sume ni terjadi...?sy tak nak awk..bile awk marah2 sy...sy cube tahan untuk tak bals kemarahan tu..sy cube ckap leklok ngn awk..sy ckap lmebut jew ngn awk..tapi nape lepas tu awk cube buat sy marah...?KENAPE wak..?awk ske ep tgk sy marah2..?awk tahu kan ca ne sy bile sy marah...sy tak fikir ble sy marah...sy pom tak ske bile sy marah...awk..btl kew sy tak faham awk..?awk nak sy faham awk mcm ane lagi...?awk tak puas hati lagi ep ngn sy..?ckap la wak....tlong ar bgtau sy...thanks yup..T_T

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator