Friday, May 27, 2011

AkU cUBa MeMahaMi

Salam..hummm..ntah ape la dgn diri aq ni..aq pom tak tahu nape...smenjak awk pergi sy tak tentuarah..sume yg saya buat sume tak kene..nape nim..sy ta mo rase mcm ni..awk..tlongla sy...sbenrnye kan sy rindu sgt2 kat awk..awk tak tahu pom...awk nak tahu tak..awk suruh sy faham awk...sy cuba untuk faham awk..sy tak marh2 dah awk skang nim sbb sy tak mo awk tnsion2 kat sne..awk jauh ngn sy..sy takut awk jd bnci sy..sy tak nak sume tu terjadi sbb sy cintakan awk sgt2...tapi nape wak..?bile sy suruh awk bgtau lau awk ade keje awk tak bgtau sy dulu...sy selalu trtunggu2 msj awk..hummm...awk suruh sy faham awk..sy dah faham sbb tu sy tak marah awk bile awk tak balas..tpi sy juz tnye nape tak balas..tu jew..sbb smalam awk da marah sy sbb awk kate sy tak faham awk..dan hari ni sy kuatkan lagi hati sy untuk faham awk..sy rindu awk..sbb tu sy jadi mcm tu..tadi kan awk tnye sy yg sy sihat ke tak..sy ckap sy sihat..sbenarnye sy tak sihat..sy demam wak..tapi sy tak bgtahu kat awk..sbb sy tak nak awk risau...sy tak nak awk ckap baru demam sikit da mngadu..sy tak nak mcm tu...sy nak kaut walaupun awk tak de dkat ngn sy...sy tak nak awk kate sy mnje..sy malu bile awk kate sy mcm tu..awk..sy da kuatkan diri sy untuk faham awk..lau lpas ni awk rase sy tak faham awk lagi..awk bgtau sy ep..sy boleh ubah lagi perangai sy..tapi nape awk tak ley faham khndak sy yg sy ckap tlong bgtau sy bile awk ade keje..xde la syg trtunggu2...awk tahukan sy tak ske mnunggu...:(..awk...awk jge diri leklok kat sne tau...sy cintakan awk...sy rindukan awk sngt2..wlaupun awk kate awk rindu sy...rindu awk tetap tak sme sbgaimane sy rindukan awk...T_T

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator