Friday, May 20, 2011

IngINku HeNtiKan WaKtu

adusss...tinggal bberapa hari jew lagi syg akan tinggalkan abg kat cnim..nti xde teman dalah abg kat cni...kesepian lagi la abg..nnti syyg mmg cbuk ngn study kan...aduss...mmg rindu gle2 la abg kat syg kan...abg rindu syg skang nim...tinggal 3 hari jew lagi syg...huaaaaaaaaaaaa....abg tak tau nak buat ape skang nim..bese kan  lepas abg balik keje dalam waktu tghari tu kan..abg slalu col syg...nnti abg nak buat ape ep..?abg da takley col syg...pastu ptg2 lak..pas abg bgun tidur then mandi n ciap..abg kuar..sbelum abg kuar..mesti abg lalu depan uma syg dulu kan..syg pom same..syg akan duk kat luar tu tunggu abg lalu..bile smpi depan uma syg..abg akan panggil syg gemok..tpi nnti abg da takley da nak pggil syg cam tu walaupom abg lalu depan uma syg...takkan abg nak pggil mak syg gemok lak...mati abg kne kejar ngn mak..heheh..malam lak kite msj skmo..smpi ade waktu abg ttido cmtu jew time msj ngn syg..slalu wat syg rizak..hehe..kadang tu time ckap phne abg ley ttido..heheh..nak wat camne..abg kuat tido..mcm syg slalu ckap la..heheh..lau kite tak msj pom..kite skype kan syg..bile skype jew mmg gaduh sal fb..hahah...dah ekpom time skype ade ke patut syg chat dalam fb..sape dop rizak..abg duk tgk die..die duk tgk fb..huhhh...sakit ati tau syg..tpi dulu skit hati..tapi skang abg da rindu ngn sume tu..org kate bile gaduh boleh mrapatkan hbgan antara satu same lain...tgk skarang..kite mmg da rapat da syg..smpi nak berpisah pom ta snggup...huaaa..syg..jgn lupekan abg nnti tau...bnyak sgt kenangan antara kite syg...nak2 time skype...mcm2 mmit muke abg buat kat syg..smpikan syg gelak kuat gle.,.hahah..debor abg tgk syg gelak tkut mak dengar..heheh...time kite kuar lak ag ske ckap bodo2 ngn syg..abg buat cam tu sbb nak buat syg gelak..abg nak tgk syg epi jew bile kuar ngan abg..abg tak nak tgk mke syg msm n smbong tu..hahah...lau wat  mke cam tu..abg tumbuk laju2 mke syg,.,hahaha..abg grau jew..abg takkan buat camtu nye kat syg..heheh..abgkan cayg kat syg...syg sgt2...haa..ingt bawak bear tu tau..jgn tggl lak..lau syg tggl..mknenye syg tggal jgak ar ati abg kat cni..first thing bile syg packing barang..mesti letak bear tu dulu..hehe...esok kite nak kuar kan syg..esok abg nak ambik gmbar syg bnyak2...n nak ambik gmbar same2 ngn syg,,,nak jadikan kngan terkahir sbelum syg pergi...ummuuuaaahhhhhh3...abg cygkan syg ketad2..xde org lain lagi dalam hati abg mlainkan syg....i love u so much syg....jgn lupekan abg ep....

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator