Sunday, January 22, 2012

Apa Yang Tak Cukup..?

hummm...susah jugakkan kalau kita da buat baik ngn org tapi org still lagi nak cari kesalahan kita kan...ape yang patut aq buat lagi untuk puaskan hati ko...aq da buat macam 2 da...aq tak mintak balasan satu pun atas apa yg aq buat untuk ko...tapi xkan nak cari salah aq lagi kot...fikir lah ckit...aq kat cni asyik fikirkan ko jew...aq tahu ko tak sihat...ko asyik muntah2 jew...aq faham...aq dah tak tahu nak buat mcmane...ikut rasa hati nak jew pergi ambik ko kat rumah tu nak jew bawak per klinik...tapi apakan daya...aq tak boleh buat sume tuh...ko still ade mak ayah..n mak ayah ko takkan kasi aq bwak ko kuar mlam2 even nak bawak ko pergi klinik...n then ko cakap mak ko nak bawak ko pergi klinik esok..aq pun ckap lah ok la kalau mcam tu...tapi alih2 ko ckap aq mcm x kisah jew tntang ko...ape semua nih..?sedangkan aq rase lega ckit lepas ko ckap mcm tuh...aq dari start ko ade kat kampung lagi aq duk fikir pasal kesihatan ko...aq nak ko cepat2 balik tuh bukan ape...aq nak ko rehat jew..nak ko ade kat rumah...tapi lain lak ko fikir...sedih gak aq kadang2...kalau kate aq asyik nak ko teman aq jew..tak de la plak...aq faham ko tak sihat..ko tak nak tido awl pun aq suruh ko tido awl..tapi ape lagi yang tak ckup aq layan ko..?T_T..dan esok (isnin) jugak kite janji nak jumpe...tapi ko dalam keadaan tak sihat...aq faham kalau kali ni pun kite tak leyh jumpe...aq bukan nak pakse pom suh ko kuar ngn aq..tapi jarang2 sekali jew kite leyh sembang mcm mase kite kuar tuh...kalau ade kat rumah ko tuh aq ckap pun tak de la bising2 sbb malu ngn mak ayah ko...tapi takpe..maybe kali nim mmg kite tak leyh keluar..kalau ade umur yang panjang...sempat lah kite keluar lagi..tapi andai kata x smpat lagi kita bertemu...mgkin pertemuan kita yg sebelum ini adalah pertemuan yg terakhir bagi kita...aq redha dengan ape yg berlaku..aq tak pernah mintak balasan pun dari ko...cukup lah sekadar ko ingat kat aq selalu walaupun aq dah tak de untuk ko lagi kat dunia nih..tapi aq janji aq akan tunggu ko kat sne ep...malam nim kite msj lagi...aq cuba kawal emosi aq depan ko sbb ko tak sihat..aq still lagi nampakkan aq hepi walaupunn hati aq sedikit trsinggung dengan kenyataan ko td..tapi xpe...demi nak jge perasaan org yg aq syg nih...aq cuba jugak kawal biar aq xde rase nak bad mod...biar lah...demi ko aq buat sume nih tau...disaat aq menulis coretan ini...aq tak sedar air mata ku menitis membasahi pipi ku...Y_Y

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator