Thursday, April 21, 2011

KenApE Ep AwaK.?

emmmmm..T_T...nape lah kan...aq rindu sngt kat ko....aq nak on9 ngn ko jew kejap...kejap pom takpe dah...boley dalam 10 minit xpe dah..aq juz nak tgk ko jew...aq x smpat ag nak ckap yg aq nak on9 kejap jew skype tu...tapi ko terus ckap yg ko MALAS...humm...ntah ar...da brape malam aq tak tgk ko...aq ase rindu sangat2...tapi ko cam ta kesa jew an...takpe r..nnti lau aq ta faham ko ckap aq pnting dri sndiri...takpe r..biar aq jew la yg faham ko ep...ko tayah faham aq takpe...kadang2 aq ase cam da tawar ati jew nak ajak ko on9...hummm..tiap kali aq ajak mmg ko akan tolak..nape..?bnci sngt ep tgk mke aq nim..?hodos sngat ep mke aq nim.?cam gtu..?aq mgharap ngn ko tau yang ko dajanji nak on9 ngn aq...tapi bile smpi mase ko bg alasan lagi..sape ta sedih...sedih sngt wak..awk tak tau yg sy dbsahi ngn hujan mase sy tulis nim...sy tak ley nak than..sy sedih sgt2..sy ase mcm awk tak syg sy...sy tak tau nape...skang ni awk tggal sy sorang..awk tak de pom nak ckap, jom ar kite on9, sy tanak tgk awk sdih..tak de pom wak...sy tggu awk ckap cam tu..lau awk ckap camtu sy boley faham awk..tapi awk juz buat tak tau jew...awk nak sruh sy jew faham awk...sy tanak ungkit wak...tapi hati sy wak..tlong ar jge hati sy lak..da brpe malam awk janji ngn sy wak..?sy masih mnagih janji awk tu smpai malam ni...then smpi lah mlm ni sy ase da tawar hati untuk tggu awk tnaikan janji awk tu...sy nak sgt awk tahu sy rindukan awk sgt2..sy cintakan awk sgt2..sy perlukan awk sgt2...dan sy pom tahu awk cintakan sy jugak...tapi kdang2 awk buat sy rase sedih...awk ckap awk tanak tgk sy sedih,..tapi awk buat jgak...nape wak..?ape slah sy wak..?sy ta faham awk lgi ke slame ni wak..?awk..skang ni awk da tggl sy sorang2..awk da tido..tapi sy masih x leh nak tdo lagi...sy masih nak kan awk...sy xleh nak tdo wak...then esok kan...lau sy da ta ley celik mate lagi...awk da tk ley nak skype ngn sy...dan mase tu awk tayah lgi ckap mlas nak on9...sy pom dah tade..so awk akan ase lebih slese kot..awk tido la nyenyak2 ye...sy tak ley tdo lagi sbb sy rindukan awk...awk tayah fikir sal hati sy ep...salam..T_T


                                                                                                                                         21 Apr 2011

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator