Wednesday, April 13, 2011

Maafkan Aku

hummm...maafkan aq....aq tak bermaksud untuk sakitkan ati ko..tapi ko tak tau yg ati aq lagi sakit...sesakit mane pom hati ko..takkan pernah same dgn hatiku yg sdang sakit...aq cuba untuk paham dgn situasi skarang..tapi aq tak boleh...aq balik dari keje dgn mgharapkan dapat sembang dngn ko..ko tak tau ke yg aq rindukan ko...susa sgt ke ko nak paham...?smpikan kite boley smbang kejap jew dan dgn org lain ko smbang berjam2....aq tahu tu mmber ko...tapi aq tak ske die...ko buat aq sakit ati sgt2...hummm....aq sedih skang nim...dan bile aq sedih dan sakit ati sgt2 aq akan cari blog ni untuk tulis sumtink...dan tiap kali aq tulis nim...aq akn rase lain macam...aq tak tahu nape...dan kadang kala hujan akan mmbasahi aq....ko nak tahu nape..?sbb aq sygkan ko sgt2...aq rindukan ko sngt2...tpi ko luangkan mase ko untuk org lain..dan smpi skang ko masih tak de mase untuk aq...ape sume ni..?aq sakit ati ko faham tak..?ke ko nak sruh aq jerit kat tlinga ko baru ko nak dgr dan faham..?plizzz la...aq cbe nak faham..tapi aq tak ley...sbb org yg ko lyan tu..pling aq bnci dalam dnia ni..biar lah die tu mmber ko sakli pom....sampi mati pom aq takkan suke...!!dan kalo ko rase aq ni pnting..ko cari lah aq bile ko rase bisan dan ko layan lah org lain bile ko ade teman...aq tak leh nak kate pape...aq bkan sape2 pom...ko tau tak yg aq rindukan ko sgt2 ari nim..?aq balik habis cepatsbb nak call ko...tapi ko ckap ko nak gi uma mmber..bile ko balik..ko ckap die ade umah ko...then bile aq sruh ko g smbang...ko bkan main agi ske..ko tak tahu ke yg aq sruh tu tnde aq tgh sakit hati dan kecewa...aq tahu yg aq takkan dapt smbang ngn ko....ko gi lah kat die..ko tayah layn la aq ni...aq nak sorang2...aq xnak ade sape2 ganggu aq wat mase nim...(T_T)

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator