Wednesday, February 15, 2012

Kenapa Perubahan yang Terjadi..?

Bismillahirahmanirahim...entah kenap kbelakangan ni mcm2 masalh yang aq hadapi...apa lah yang tak kene dengan aku ni kan..sebnarnye tujuan aku menulis malam ni, aku just nak kongsi dengan korang perasaan aku mlam nih..entah la..sedih sgt kan bila org yang kita syang sangat2 tiba2 je berubah perangai..aku pun tak tahu kenapa..setiap malam bila masa skype kitorang mesti gaduh...banyak benda yang berubah kat diri dia..dulu dia tak pernah lawan cakap aku...tapi sekarang dia asyik lawan je ckap aku..x de pun rasa hormat kat aku yang ade depan dia...dulu kalau cakap ngan aku bukan main lembut lagi..tapi sekarang kasar jew bunyi...kenapa semua ni terjadi..aku xnak perkara buruk terjadi...aku berdoa pada Alah semoga panjangkan jodoh kami sehingga kami di ijab kabulkan..Ya Allah, jika si dia adalah jodohku, kau eratkan lah kami dengan kebahagiaan dan jikalau si dia bukanlah jodohku, selamatkanlah kami dari sifat benci membenci...aku sayang kat ko, aku cintakan ko...tapi nape jdi mcm ni...bnyak sgt awk berubah..tapi sy malas nak cerita kat sini..sy tak nak org lain tahu...awk..saya tanye knape...?kanpe awk tak jawab..?susah sgt ke soalan sy tu..?ke awk da mula untuk belajar melupakan or bencikan saya..?saya tahu sy bukan lelaki yang ada rupa, lelaki yang tahu nak marah awk jew kalau awk buat salah, lelaki yang x pandai nak jage awk, lelaki yang selalu xde untuk awak, lelaki yang tak pernah sempurna untuk awak...sya tahu kekurangan saya...saya da cuba jadi yang terbaik untuk awk..tapi saya tahu lebih ramai kat luar sana org yang lebih baik dari saya..niat saya nak jadikan awk isteri saya dan bukan lah untuk main2..saya tahu saya selalu marah2 awk kan..tapi awk tahu x nape saya marah..?awk tak tahu kan...saya marah awk sebab sy sayang awk...saya nak awk jew dalam hidup saya..saya tak nak awk terus berubah hingga sampai satu saat awk pergi tinggalkan saya...sebelum semua tu terjadi...saya mintak sagt awk terus terang dengan saya...saya janji saya tak kan marah awk lagi...n saya janji saya takkan ganggu hidup awk lagi lepas tu..kalau betul awk nak hidup tanpa saya..awk juz bgtau saya.insyaallah saya lepaskan awk..tapi saya janji dengan diri saya...saya takkan cari pengganti awk dalam hati saya..sbb saya dah takde hati kat mane2 prempuan da leas sya kenal dengan awk,,,awk tau kan camne sy dulu...n saya x nak jadi mcm dulu...sy perlukan awk sebnarnye..sy nak awk yang mcm kite baru knal jew..awk sorang yang lembut...awk tak pernah tinggikan suare awk..awk x pernah x jawab kalau saya tanye..dan andailah kata sy mmg lah bukan utnuk awk..maafkan saya...tapi sy bersumpah..sy memang x boleh hidup tanpa awk..awk...i love u so much...jiwa saya jiwa halus..kalau hal camni terjadi pasti saya akan lepaskan mutiara panas saya membasahi pipi untuk tenangkan hati saya..

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator