Saturday, February 11, 2012

Kesakitan Yang Dirasai...Y_Y

assalamualaikum.. hummm....nape ep aq slalu jew sakit kepala kblakangan nih...sakit kepala kalau sikit2 tak pe lah..tapi ni macam nak pecah kepala otak aku nih...Y_Y...ape yg aq nak buat nih...hampir setiap malam aq akan sakit kepala...aku tahu ni semua dugaan Allah terhadap ku..aq redha mnghadapi dugaan yang DIA berikan kepada ku...tapi pernah ku terfikir..apkah yang akan terjadi disebalik musibah yang aku alami sekarang ini...apakah ini petanda yang aq tak kan hidup lebih lama lagi kat dunia nih...Y_Y...tapi kalau tu lah petanda nye..aq redha dan akui semua kehendakNYA....akan ku cuba melawan kesakitan ini...tapi bila ku berkeras untuk melawan..mata ku akan berair menahan kesakitan ini..tak dapat ku gambarkan kesakitan yang ku alami ini...hanya aku yang dapat merasakan semua ini...kesakitan yang mnyebabkan air mata ku mengalir...ku menulis coretan ini bukan untuk meminta simpati dari korang semua..tapi aku cuma ingin berkongsi kesakitan yang ku rasakan ini...aku miintak supaya korang2 yang bace coretan ku ini dapat mendoakan agar aq dijauhkan dari segala penyakit...doakan agar aq selalu sihat untuk beribadat kepadaNYA...mmg aku tidak dapat membalas jasa2 korang yang mendoakan kesejahteraan aku, tapi hanyalah DIA saja yang dapat membalas jasa2 korang yang telah mendoakan aku..tapi andai kata x sempat ku hidup lebih lama diatas muka bumi yang indah ini...aku memohon seribu kemaafan...dan halal kan lah segala makan minum ku, ilmu2 yang telah korang berikan padaku ini...tiada apa yang dapat ku balas kan cuma ku berdoa agar korang semua tergolong dalam orang2 yang beriman...T_T

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator