Sunday, March 6, 2011

aKU DaN dIA

Haaaaa....hai my followers....ni lah org yg paling aq saynag dalam dunia ni...die ni insan yg ke-4 aq syg...ala...kuota aq kan 4..so ta kisah la aq nak syg lbih dari 1 pom...sbb an, yg pertma aq sygkan Allah, yg kdeua aq sygkan Rasulullah, yg ktiga aq sygkan ibubapa n kuarge aq n then yg keempat aq syg an AFIFAH BT AZMI  ni lah yg cumil2 yg bucuk2 nim...tpi tak ley puji sngt..nnti die bace kmbang sorang2 lak die..hehehe...syg..abg grau jew...jgn marah ep..hehehe...korang nak tau..aq sayang & cintakan efa ketad2 tau..xde da org lain yang boleh bkak hati aq untuk lpaskan cinta aq ni dri die..aq nak die je dalam hiidup aq..aq berharap agar ajal dan maut jew yg dapt pisahkan kitorang...aq tak leyh hidup tanpa die..walaupun satu jam ta msj rase mcm sehari ta dgr khabar dri die...walaupun 1 minint ta dgr sore die rase mcm setahun ta dgr...nak kate sore die best...best la jgak..hehe...nak kate rindu...mmg aq rindu kat die pon...hahah...syg..syg nak tau tak..?sejak abg knal syg..abg ta pernah ade niat nak tackle org lain slain berusaha untuk dapatkan syg...then bile abg da dpt syg...chatbox kat fb ta pernah pom abg chat ngn sape2 slain kawan2 abg lau ade hal pnting sgt...abg setia ngn syang tau...syg jgn main2kan hati abg lagi ep...heyy my fwenz...korang nak tahu...?aq lau boley nak jge die smpi akhir hayat aq...xkan pernah skali pom akan ku sakiti hati die..kalo hati die sakit msti hati ku jua akan trase sbb hati kitorang dah sbati mnjadi 1 hati...aq doakan agar hbgan kami akan kekal hingga akhir hayat...dan korang pom tlgla doakan untuk kami ep..jgn la doa untuk korang jew..hehehe...x salah lau tlong kwan2 kan...hahah...xkan hok gtu pom payoohhhhhh gok...huhu...ha 1 bnda ag...syg aq ni tak ske aq ckap yg die ni payooohhhhhh...haha..sbb lau aq ajak jmpe n then die ade keje ke ape kew..mmg aq akan ckap "syg payohhhhh"...hahaha...mmg die akan sakit hati,,,huhu..tpi xde da org lain yg dapat gnti syg aq ni kat hati aq ni...I LOVE U SO DAMN MUCH BABY....I NEVER LET U GO...

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator