Wednesday, March 9, 2011

UnTuk Mu SaYAnG

ehem2...hahahaha..(ntah pape gelak sorang2)..hahahaa...gelak lagi deyh....ni die budak bsuk yg ku sayang2..hehe...aq sayang kamoo deyh budak busuk...grau jew...huhu...sayang dan cinta kan kau ketat2 tau baby...x pernah ade pmpuan lain di hati aq slain kamoo...kamoo jgn tggl kan aq ep..aq cinta mati kat kau..aq tau aq bkan org yg baik2 tapi aq akan cuba untuk jadi yg terbaik untuk diri mu..aq janji aq akan selalu mmbahagiakan hari2 mu..aq akan jga diri mu sebagaimana aq mnjaga diri ku...tapi kurasakan diri mu lebih penting dari diri ku..sayang, jika ade 10 org yg sayangkan kamoo, satu diantaranya adalah aq..jika 1 orang jew yg syangkan kamoo..sesungguhnya org itu adalah aq..dan jika tiada lagi org yg mnyanyangi dirimu, maka itu mmbawa erti yg aq telah tiada lagi didunia ini...walaupun jauh mane pun kite, aq tetap akan mnyayangi dan mencintai diri mu selain perpisahan ajal dan maut..andaikate aq tiada lagi di sisi mu..syg jge diri baik2..ingat pesan abg tau, jangan nakal2 dan jangan gatal2 tau...sbb nnti abg da tak leyh nak tengok2 kan syg...syg pom da takleyh nak mnje2 ngn abg..huhu...syg...syg jgn buat perangai ep.,.nnti abg boleh jd gila tau..sayang, lau abg marah2 syg tu, syg jgn ambik hati ep...abg marah sebab abg syg kan syg...abg marah bile syg buat salah jew..ta de pom abg marah2 tak tentu pasal...nnti syg ckap abg ni gle lak..x pasal2 syg tinggal abg sbb ta mo da idup ngn abg sebab syg ingat abg gile...tapi pape pun abg ase syg lah yg terbaik dalam hidup abg skang ni..setiap org ade sejarah silam..tapi abg harap syg ta ingt lagi sume tu bile brsame ngn abg...abg jealous tau syg...cian kat abg ni...asyik jealous jew...huaaaaa....lau main tiap2 ari sakit ati...lame2 mati camtu jew..dah asyik mnhan sakit di hati jew..pape pom abg nak ucapkan trima kasih yg tak trhingga sebab syg sudi mnemani hari2 abang skang nio dan mmbuatkan abg rase hepi slalu tak lagi sunyi mcm dulu...ummuuaaahhhhh3...i love u so damn much baby....jgn gatai2 tau..nnti abg spelek syg..heheh...

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator