Saturday, June 11, 2011

ikUt ahhhh..!!!

huhhhh..!!!ski2 nak gaduh....serabut aq...lau tak uas ati ngan aq ckap jew la...yg nak cari pasal skmo tu ape hal....!!kalu ase bsar da ase da pndai nak pikir sndiri...ok fine...buat kputusan sndiri...!!!org ckap pom salah xckap pom salah...yang mane satu nak ni ha,..?aq pom xtahu lah...hummm..aq makin tak faham lah dngn ko nim...nak cari gaduh skmo..nak kate aq tak syg kat ko...nak kate aq tak ckup bg kasih syg..aq ase ckup da smpi sume bnde aq nak buat pom aq ingt kat ko...tapi lagi nak gaduh ngn aq...aq sndiri pom naik pning dah la...cube trus terang gak ape yg kau nak sbnarnye...!!!!snang cite kan...!!!

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator