Saturday, June 11, 2011

aWak, sy MinTAk MaaF...

awk...awk tau tak yg sy rindu sgt2 kat awk skang nim..lmbat lagi kew awk nak balik..setiap saat sy ingtkan aqwk..sy nak awk wak...awk cpat2 la balik tman sy kat cni...sy rindu awk..awk...sy nak tnye nim...sy slalu ggu awk kew..?sy selalu buat awk rimas kew..?lau sy buat awk mcm tu awk tlong bgtau sy ep..awk..awk nak tau x..?sy setias sgt2 ngn awk..sy tahu sy bkan org g baik2 untuk awk tapi sy cuba jd yg terbaik untuk awk..sy janji awk...awk pegang janji sy tu ep..

awk...bile awk balik nnti sy nak cepat2 jmpe awk..sy nak tgk awk..da lame sy tak tgk awk dpn mate sy...ntah mcm mane la awk skang ni ep..sy jd berdebar2 nak tgk awk..awk makin kurus kew makin gemuk ep..huhu..awk..awk janji kan ngn sy awk nak setia ngn sy..awk tanak ade org lain kan dalam hdup awk..lau mcm tu bagus la..sy pom mcm awk jgak..

awk...smlm awk ckap awk nak msj jarang2 ngn sy...sy trkejut sgt wak..sy tak tahu nape awk ckap cam tu..sy ase mmg sy da ggu awk kan...sy mntak maaf bnyak2 wak sbb sy tak ley nak faham awk..sbb sy jd mcm tu sbb sy rindu awk n sy perlukan awk dalam hidup sy...awk tahukan mcm ane sy...sy janji ngn awk lepas sy tak de nnti awk pasti tak jmpe org yg smae mcm sy lagi..sy harap awk ta nyesal dgn ape yg awk nak...

awk...sy lau bleh mmg tanak acau awk...tapi sy tak sedar yg diri sy asyik ggu awk jew...sy tak msj pom awk time awk study..time awk kuar jew kite msj slalu pom..ari2 awk cuti..sbb sy fham awk...awk..sy ingt sy dah faham awk..tapi sbnarnye sy masih tak fham awk dimate awk..sy mntak maaf bnyak2 ye..sy tak tahu..kalo awk nak marah sy pom awk marah lah,,sy trima sbb tu mmg salah sy kan...

awk...bile sy tak de nnti awk dah tak ley jmpe org yg mcm sy sbb tak de org yg same 100% antra 1 same lain...awk ingt pesan sy tu ep...i love u so much.....(-_-)..

awk...awk mmg bukan cinta pertame sy..tapi sy nak ckap awk cinta sejati sy yg pertame...sy harap awk jgak mnjdi cinta yg terakhir dalam hidup sy...awk bkn org yg pertme dalam hidup sy...dan biarlah awk mnjadi org yg terakhir dalam hidup sy...sblum sy pejam mate...izinkan sy habiskan waktu sy bersame dgn awk..T_T

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator