Saturday, June 18, 2011

SayA rASe sAya FahAM........

hehehe...(menangis dalam ketawa )...awak...sy suka la awak balik..sy suka dengar bile awk balik demi sy..huhu...suke sgt2..sy rase trharu sgt2 wak...tapi sy sedar wak..sy pkse awk balik mggu nim sbb sy rindukan awk..awk sy tau sy masih x fahamkan awk..awk..kenape ngn sy wak..kanpe sy jadi camni..?sy tak nak jd cam ni...awk..sy tahu sy masih ta faham awk..sy asyik tak bg peluang kat awk..sy asyik nak awk ade ngn sy..sy tahu tu..tpi sy xley nak buat ape..smakin sy cuba untuk holang sume tu..smakin kuat ia berada dalam hati sy..sy da cube wak..tapi 1 jew saya mntak jgn awk mntak sy lupekan awk...awk..tdi awk ckap awk nak rehatkan...sy da ckap..awk pergi la rehat...tak pe la ngn sy ni..awk jgn risau la..tapi nape awak asyik fkir yg sy tak ikhlas kasi awk tido...sape sy wak...sy da ikut sume ape yg awk nak..tapi nape awk masih ckap camtu..?teruk sgt sy ep wak..?
awk..sy tahu sy yang sruh awk balik mggu ni..sbb sy nak jmpe awk..mane tahu kan untuk yg terakhir  sy tgk awk...dah2..jgn mengarut la...sy tak nak awk marah sy lagi dah..awk pom ckap awk balik demi sy..terharunye sy bile sy dengar awk cakap camtu..tpi kan dalam mase yg same sy da susahkan diri awk intuk awk balik kat cni...sy tau...awk kne kemas barang2...awk kene kejar mase awk..sbb kelas awk abis lambat...lepas tu awk knde tggu prebet lagi untuk ke trminal...sy tahu wak...awk tak ske care cam tu..lau awk rase sy susahkan awk..sy mntak maaf..mgkin sy X FAHAM awk lagi...kalau lepas ni awk xnak balik jmpe sy pom takpelah...sy faham..awk g sane untuk blajar kan..sy akan cube faham...
awk...awk suruh sy faham awk kan...sy dah faham da wak...skmo2 da sy faham awk...tapi ade tak sy mntak awk faham sy..?ade tak wak..?sy harap awk dapt faham perasaan sy..tpi tekaan sy salah...awk xley nak faham sy...awk tau tak...sy juz mntak awk teman sy jew sblum tido..tu pun tak slalu sy mntak awk teman sy tido lmbat..tapi awk mmg marah sy..awk ckap esok ade kelas awl la...ok...sy faham awk...sy bgg awk tido awl..tapi awk masih ckap sy tak faham awk sbb sy jdi xde mod lpas pde tu kan...tapi ade awk fikir prasaan sy..?xde kan..ape yg sy rase sbnarnye awk tak pernah ambik tahu pun..ok..sy trima..sy tak na awk susah..sy nak awk mcm biase jew..awk tak amik berat sal perasaan sy pom takpe...slagi sy kuat..kite tetap akan bersame...sy da pesan kat awk dulu..kalu btul2 cintakan sy...awk jge sy betul2....
awk..i love u so much...awk tak faham sy mcmane sy cube untuk faham awk...(-_-)

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator