Saturday, December 31, 2011

Anniversary

Assalamualaikum semua...ni ha..aq nak ucap selamat tahun baru jugak lah..dah aq tengok sume org duk sambut tahun baru...ni da masuk tahun 2012 dah...ehem2..aq ade mnde nak kongsikan dengan korang nih..huhu...dengan ini ...01/01/12 maka genaplah setahun aq bersama yg tersayang iaitu Afifah bt Azmi yg tercinta...dalam mase stahun nih..mcm2 pngalaman pahit dan manis kitorang lalui..sbnyak amne pun kenangn pahit tuh bnyak lagi kenangan manis yg kitorang lalui...bersama baru setahun tapi rasa mcm dah 10 thun bersama...huhu..kitorang rapat sngt..mgkin korang2 tak mcm kitorang,...huhu..so korang2 jgn jelez ep..aq sje jew bgtahu nak suruh korang jelez...hak3....aq harap hubungan aq dan die nih mnejadi yg terkahir dalam hidup ku..memang die bukan cinta pertama aku tetapi biarlah dia menjadi cinta yg terakhir dalam hidupku dan jgn pernah ada org ketiga dalam hubungan aq dan dia...x pernah ku ucap kata benci terhadap mu syg kerna ku tak mahu benci itu hadir dalam hidup ku untuk mu...hnya ku ingin cinta dan kasih syagku untuk hidup mu...i love u so much baby...syg jgn pernah tinggalkan abg tau...abg cintakan syg sorang jew//abg rindukan syg doeh...tak tahu da nak wat camne..mmg takkan pernah cari yg lain tau...i love u baby....semoga hubungan kita nii kekal hingga akhir hayat...amin....=.=

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator