Sunday, December 18, 2011

riNdU kAT aWak..!!!

-_-....saya rindu kat aw doh nim..sy rindu gile doh kat awk...sori wak..i love u so much...i dont know what 2 do...ari ni mmg sy lain sikit..sy xley selih lagsung ari ni..terus sy jadi xde mod..sy mitak maaf..sy ase cepat nak marah..sy tahu awk tak sihat...sbb tu sy ckap ngan nada yg bese..sy nak awk jew...sy bkn nak pape pom dari awk..awk..sbnarnye lepas kite skype td..sy tak ok...tapi sebab sy tahu awk tak sihat...sy bgtau yg sy ok..sy xnak awk ckap sy tak faham awk lak..dah la awk tak sihat..sy lak wat perangai...so "saya ok demi awk"...:-) ..awk...sy tak tahu knape ngn diri sy ari nim..sharian sy xde selera nak mkn..sy tak rase lapar pun..tapi sy ase lemah sgt...maybe sy pun tak sdap badan sbb tu sy jadi xde selera nak mkn..awk...sy xnak tnjuk pun kat awk yg sy tak sihat..sbb awk pun tak sihat..nnti awk pikir sal sy agi sal awk lagi..tapi sy janji sy akan kuat dari awk untuk sy jage awk...sy sentiasa ada untuk awk..awk slalu tnye sy.."abg marah kew..?"..mmg sy rase nak marah tapi sy tak jadi nak marah...sy faham awk tak shat...awk..awk dgr la ckap sy..awk mkn ubat ep...ni sy ade bleyhla sy pakse awk mkn ubat..nnti kalo lah sy dah tak de ..sape nak pakse awk mkn ubat lagi...awk jgn degil2 tau..xbaik..awk kne ingt kat sy..kalau awk syg sy..awk kne sihat selalu...demi sy kan..awk...kalau boleh sy tak nak marah awk..tapi bile sy tahan marah tu..awk sperti buat2 untuk sy jadi marah..awk ske kew sy marah...sy dah tak nak marah awk.sy takut awk bosan jew...tu sy xnak marah2 awk tu...tubuh sy pun ase lemah semacam jew ari nih...sy mmg tak ckap bnyak mane hari nih..tapi depan awk sy jadi ok balik..sy nak awk jew ade ngn sy slelau..sy nak tgk awk..baru sy jdi segar balik...awk...tadi sy mintak maaf sbb lambat2kan untuk off9 skype ngn awk...sbb sy tak puas agi tgk awk...sy mntak maaf deh...sy rindu awk jew td..tu nak tgk lame2 tuh..tapi sy tgk awk dah semput sbb hidung awk tersumbat..sy cepat2 nak off9 td...tapi thanks sbb ade untuk sy tadi walaupun skejap...sy sayang n cintakan awk sepenuh ati sy...saya rindu kat awk sangat2...T_T..skang ni sy still algi sorang2...awk da tido da..sy tak leyh tido lagi..sy xtahu dah nak buat ape nih...sbb sy sayangkan awk...sy kasi awk tido awl...sy kecian kat awk sbb sore awk tak ok...nak ckap ngn sy pun awk jd tak sdap..takpe..sy fham sume tu..sy da ckap ari ni mmg sy tak on ckit..mnde kecik pom sy nak trase..nape awk ckap kasar td mase awk nak tido.?awk nak marahkan sy kew..?sy ade wat pape kew kat awk..?xde kan..?sy mmg nak kasi awk tido pun..tapi jgn lah smpi mcm tu..sy tau mod awk tak ok..sy da cbe da faham...mcm2 da sy buat supaya awk xde rase nak marah...tapi awk nak marah jugak kat sy..ape lah salah sy kan..Y_Y

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator