Friday, December 23, 2011

saBarLah DUhai HaTi...T_T

salam...emmm...selepas keriangan yg ku rasai...dtg pula kesedihan yg kurasakan sekarang ini...T_T...siyes la aq kecewa weyh bile org yg aq syg tak jujur ngn aq..knape lah kan nasib aq mcm nih...aq tak marah la ko tinggal brg tu pun...siyes aq tak marah..tapi nape dari awl2 ko tak bgtahu aq..???susah sgt kew ko nak bgtau aq..?aq suh ko pergi balik ambik ke cincin tuh..?aq rase aq tak lah sezalim tuh nak suh ko buat mcm tuh..tapi bg aq..ko jujur ngn aq pun da kire ckup lah...dlu pun dah jadi mcm ni...dlu aq tnye ko..mane bear..?nak tgk...tapi ko ckap ade...ade dalam almari...tapi yg sbenarnye ko suruh mak ko bawak balik bear tuh..knape smpi aq kene tnye dulu baru ko nak bgtau aq sume tuh..?aq ni dah tak pnting ke bg ko ha.?aq kecewa ko tau tak org buat aq mcm nim...knape ko tipu aq..?ko tau tak aq benci penipu..?jgn sampi aq benci ngn ko skali...aq benci penipu...tapi nape ko still tipu aq..?aq tnye mane cincin..?ko ckap ade...n then ko ckap lak..sori x ingt nak bawak balik cincin tuh...eh ko tahu x sakitnye hati aq mase tuh...nape ko tak bgtahu aq hah..??????????ko nak buat aq mcm nim smpi bile...?smpi aq mati kew ko nak buat aq mcm ni...?ke ko rase ko dah bgus sgt..?ko dah boleh hidup tanpa aq kew..?aq tnye ko...ko dah boleh hidup tnpe aq kew..?kalo ko rase aq ni tak penting da..ko bgtahu aq...kalo lah aq ni penting...ko da bgtau semua tu kat aq awl2 lagi...nak kate aq tak bgtau lagi..aq rase dlu aq dah btau..tapi kanpe ko ni bangang sangat hah susah sgt nak faham....aq benci tau tak org buat aq mcm nih...aq kecewa la.....ko tak faham aq kew.?aq tak mintak pape pun....JUJUR ngan aq pun dah ckup lah weh....kalu aq boleh jujur ngn ko dalam seme bende...tapi nape ko takleyh mcm tu hah,..????tlonglah jgn buat aq mcm nih....aq sedih ngan perangai ko nih....T_T..camne ep nak tahan kalo mcm nih..??

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator