Sunday, December 25, 2011

Nak Pergi dah....Y_Y

emm...pagi esok aq akan bertolak pergi kew TATIUC in Kemaman...dekat jew pom..tapi aq tak mo pergi la..aaq still lagi nak duk kat rumah...aq tak puas lagi..huaaa...tapi yg aq paling tak mo sgt2...aq tak mo jauh dengan sayg aq...aq nak dgn die slalu lah...nka ckap phne ngn die..nak skype ngn die..nak main ABC,BINGO & NOMBOR EKOR kat skype...huhu...rindu nak main sume tu...aq rase tu lah kenangn taime skype yg paling manis...tapi kalu skype mesti gaduh sbb facebook ....rizak ngat ar aq...nanti aq dah nak gi dah..dah tak leyh skype slalu ngn die...agipun aq ngn die x lame lagi dah nak ckup setahun....tggal bberapa hari jew lagi..tanggal 010112...ckup lah kitorang bersama selama setahun...aq harapkan kitorang akan kekal hingga akhir hayat...syg...syg jge diri ep kalo abg dah pergi esok..syg ingt tau..syg jgn nakal2 n jgn gatl2....nanti abg sedeyh kalo syg wat mcm tu kat abg...i love u so much sayang......

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator