Wednesday, December 14, 2011

tak lEyh naK tiDO...

jam menunjukkan 3.21 pagi...aq masih lagi tak tido...aq masuh mnantikan si dia yang ku sayangi..aq x leyh tido kalau aq x dgr suare die...so aq ambik keputusan untuk on balik lappy aq nih untuk cari cik blog aq nih..mntak2 die x tido lagi....boleh la die temankan aq...huhuhu..tapi aq xnak sgt cik blog ni temankan aq..aq nak org yg dalam gmbar kat atas tu tmankan aq...aq nak die jew,...aq xnak org lain...sbb die jew yg aq cinta...:(..awk...awk tau x nape saya baut perangai malam nim..?sbb saya nak awk pujuk sy jew...sy buat2 merajuk ngn awk...sy nak manje2 ngn awk..sbb tu sy buat mcm tu..tapi yg lain lak sy dapat..awk marahkan sy lagi ade lah..sy mintak maaf awk...tapi nape malam ni kite gaduh awk smpi tutup phne..?sy x ley nak col awk..xley nak pjuk awk...sy risaukan awk..sy xleyh tido kalau x ckp ngn awk....sy tahu tadi sy salah...sy marah awk sbb mnde kecik jew...sy tahu sy tak faham awk..sy mntak maaf....awk nak tau x...sy on9 facebook pun sy xde nak wat pew...sy x chat pun ngn pmpuan lain...walaupun mlm ni sy borink gle2..sy still lagi dgr ckap awk...sy xnak khilangan awk sbb mnde bodoh mcm nim...sy dah cbe xnak marah awk...tapi awk buat jgak sy marah....awk ltak phne mcm tu jew...lepas tu sy cuba dengar lagu...untuk ulit tido sy malm nim...lpas dengar lagu sy still xlehy tido...sy cuba buat msj untuk pujuk awk..sy tgk x delivered..sy try col...dgr2 voice mail....alangkah sdeyhnya sy waktu tu...sy ase nak nagis pun ade..nasib sy kuat...huhu...tpi awk tau2 lah kan...sy xleyh kalo awk xde....sy nak awk...!!!!!!!!!!!bngun lah n col lah sy balik....sy rindukan awk...awk x kecian kat sy kew..?huaaaaaaa.......I LOVE U SO MUCH SAYANG...sy janji sy xkan tggalkan awk seumur hidup sy..biarlah org nak kate janji tu x leyh pakai...tapi ikhlas sy ckap..insyaallah janji sy ade awk boleh pakai...selagi Allah izinkan saya bersama awk..selagi tu lah sy akan ade untuk awk walaupun awk marah2 sy...sy cinta mati kat awk tau,...Hidup Ku Untuk Mu....awk....awk janji jugak ngn sy ep awk xkan tggalkan sy...T_T

2 comments:

There was an error in this gadget

Popular Posts

BMI Calculator